Opel ADAM’ın yeni marka elçisi Valentino Rossi

19.Şub.2013

  • Mükemmel bir takım: Dünya MotoGP şampiyonu ile moda dostu şık şehirli otomobil
  • Ortak özellikler: Güçlü sürüş keyfi ve keskin tepkiler
  • Tüm medya kanallarında ADAM & Vale kampanyası

 

Opel Haberler - İtalya’da şık şehirli mini otomobili Opel ADAM’ın marka elçisi Valentino “Vale” Rossi.

Rüsselsheim/Milan. İtalya’da şık şehirli mini otomobili Opel ADAM’ın marka elçisi Valentino “Vale” Rossi. Dünyaca ünlü ve çoklu MotoGP Dünya Şampiyonası birinciliği bulunan Rossi, ADAM & Valentino’nun ortak özelliklerine odaklanan çeşitli kanallarda iletişimi yapılacak kampanyanın yıldızı. Kişisellik, yaratıcılık, enerji ve aynı zamanda keskin tepkileri öne çıkaracak. Güçlü, sıradışı ve kesinlikle eşsiz görünüşüyle ADAM, İtalyan şampiyon ile aynı özellikleri paylaşıyor. Bu kampanya, TV reklamlarından basına, promosyonlardan sosyal medyaya kadar değişen alanlarda geleneksel ve dijital kanallar vasıtasıyla yer alacak.

 

Opel İtalya Genel Müdürü Roberto Mateucci, konuyla ilgili olarak şunları söyledi: “Valentino Rossi, ADAM için en iyi marka elçisi. Dost canlısı, eğlenceli ve hafif önceden kestirilemez davranışlarıyla sürekli hareket halinde. Tıpkı Opel ADAM gibi. Aynı zamanda oldukça özenli, dikkatli. Son derece keskin bir tavra sahip. Tıpkı otomobillerimizi üretirken kullandığımız ve markamızın köklerini temsil eden, verdiğimiz çekirdek değerimiz Alman mühendisliği gibi. ADAM için Valentino Rossi’yi seçmek, Alman mühendisliğinin hassasiyetine odaklanmamızı korurken otomobillerimize yeni kişilikler ekleyecek bağlılık ve tutkunun en belirgin göstergesi.”

 

Opel Haberler - İtalya’da şık şehirli mini otomobili Opel ADAM’ın marka elçisi Valentino “Vale” Rossi.

Opel ADAM: Kişiselleştirme şampiyonu ve en iyi bağlantıya sahip şehir otomobili

61.000 dış tasarım, neredeyse 82.000 iç tasarım kombinasyonu ile Opel ADAM, sınıfındaki diğer otomobillerden çok daha fazlası. Bu şık yaşam tarzı otomobili, şehir ortamı için en ideal çevik bir 3 kapılı. Keyif ve çeviklik üzerine odaklanan şasi ve sürüş ayarları sayesinde görsel cazibesi sürüşüne de yansıyor.

 

İçerde ise ADAM, dört kişi için sadece üst segmentlerde görülebilecek premium teknoloji ve lüks bir ortam sunuyor. Yeni IntelliLink müzik ve bilgi sistemi, sürücünün akıllı telefonuyla eşleşerek (Android ve Apple iOS işletim sistemli telefonlar ile uyumlu) onu en iyi bağlantıya sahip bir otomobil yapıyor. Yenilikçi SIRI Eyes Free sesli tanıma yazılımı kısa bir süre içinde sunulacak. ADAM’ın doğal şehirli çevresi için ideal diğer özellikler arasında aracı otomatik park etmenize yarayan Gelişmiş Park Pilotu, Kör Nokta Uyarı Sistemi, düşük hızlarda yapılan manevralarda sürücü eforunu büyük ölçüde azaltan elektrik destekli direksiyon ve CITY modu tuşu ve Opel’e özgü, tampondan çekmece gibi açılabilen FlexFix bisiklet taşıyıcı bulunuyor.

 

ADAM, Opel’in ödüllü “Alman mükemmeliyetçiliği heykelsi tasarım ile buluştu” tasarım dilini, moda rüzgarlarının estiği A segmentine taşıyor. Kaslı ve orijinal görünümüyle retro tasarımları gölgede bırakan güçlü oranlara sahip. Uzmanlar, ADAM’ın bulunduğu A segmentinde ilerleyen yıllarda dereceli bir büyüme öngörüyor. 2000’den beri A segmentinde trend yaratan otomobillerin satışları Avrupa’da yaklaşık %30, B segmentindeki lüks otomobillerin satışları ise %110 oranında bir artış gösterdi. ADAM ile Opel, bu büyüme gösteren segmentte liderliği hedefliyor.