Buse Terim’in Dilinden Düşürmediği ADAM’ın Gizemi Çözüldü

02.May.2013

  • Buse Terim’in Dilinden Düşürmediği ADAM’ın Gizemi Çözüldü
Opel Haberler – Buse Terim’in Dilinden Düşürmediği ADAM’ın Gizemi Çözüldü

İstanbul. Moda blogger’ı Buse Terim’i sosyal medyada takip edenler, bir aydır sürekli bahsettiği ADAM’ı merak ediyorlardı. Gizem perdesi 26 Nisan’da Youtube’da Buse Terim’in paylaştığı video ile çözüldü ve bu büyük aşkın kahramanı Opel Adam tüm takipçileri şaşırttı. Senenin en başarılı dijital kampanyalarından biri olarak öne çıkan ve şimdiden çok konuşulan Opel Adam projesi kazandığı başarıyla sosyal medyada büyük ses getirdi.

 

Türkiye’de sosyal medyanın en etkili isimlerinin başında gelen Buse Terim’in Opel ADAM ile birlikte gerçekleştirdiği dijital kampanya geçtiğimiz haftanın en çok konuşulan işlerinden biri haline geldi.

 

“ADAM” isimli gizemli bir karakter üzerine kurgulanan bir aylık proje kapsamında Buse Terim, sosyal medya hesaplarından takipçilerinin merak duygusunu kabartacak paylaşımlarda bulundu. Kurgu doğrultusunda Opel ADAM’ın renkli dünyası ve farklı kişilikleri, Buse Terim’in arkadaşı “ADAM” ekseninde takipçilere yansıtıldı. Buse Terim’in modanın tam kalbinde geçirdiği hayatı, zevkleri, tercihleri ve gündelik seçimleri ile paralel planlanan Instagram, Twitter ve Vine paylaşımları ile takipçiler bir ay boyunca Buse Terim ile ADAM ikilisinin farklı zaman ve mekanlarda ilişkilerini gözlemlediler, merak ettiler, konuya ilişkin tahmin ve yorumlarını paylaştılar. Projeyi destekleyen Vine ve YouTube videoları yanı sıra Opel ADAM içinde gerçekleştirilen “Harlem Shake” konsepti büyük ses getirdi. Projeye özel hashtagler ve farklı paylaşımlarla ADAM’a duyulan merak son ana kadar canlı tutuldu ve takipçiler ADAM’ın açıklanacağı günü heyecanla beklediler.

 

Gizemli projenin basına yansımaları, merakı daha da artırdı. Gerek yazılı, gerekse online mecralarda yayınlanan “Buse’nin ADAM’ı kim?” başlıklı haberler, projenin viral kimliğinin başarısını tescilledi. Buse Terim’in ADAM’ın gerçek kimliğini açıkladığı son video ise iki günde 50.000’den fazla izlenerek yeni bir rekora imza attı. Takipçiler ADAM’ın kimliğini öğrenmelerinin ardından Buse Terim’i sosyal medya hesaplarından mesaj yağmuruna tutarken, projeye de övgüler yağdırdılar.


Buse Terim “Opel ile çok heyecanlı bir işbirliği gerçekleştirdik. Her adımını dikkatle planlayarak içeriğini oluşturduğumuz projenin böylesine beğenilmesi beni çok mutlu etti. Fikrin oluşma aşamasından uygulamasına her aşamayı ekibim ve ajansımızla birlikte kurguladık ve ortaya çıkan işin birebir beni yansıttığını düşünüyorum,” cümleleriyle projeden duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Opel Türkiye’yi temsilen Sibel Yener Palanduz ise “Bu proje ile Türkiye’de yeni lanse ettiğimiz Opel ADAM’ı sosyal medyada tam da hedeflediğimiz kitleye hitap edecek biçimde konumlandırdık. Üstelik bunu klasik reklam araçları ile değil, Opel ADAM’ın ruhuna paralel yaşam tarzı ile ADAM’la harika bir ikili oluşturduğunu düşündüğümüz Buse Terim’le birlikte gerçekleştirdik. Projenin olumlu yansımaları ve viral etkisiyle birlikte ADAM’ın renkli dünyasını doğru bir biçimde konumlandırdığımıza inanıyoruz,” şeklinde konuştu.

 

Videoyu izlemek için tıklayın.