GT Concept

GT CONCEPT.

BİR RÜYADAN ÖTE.

VİZYON, GERÇEKLİĞE DÖNÜŞÜYOR: GT VİDEOLARINI İZLE.

GT Style

ZARAFET

HEYECAN

VİZYON

GELECEK

STİL

  • ZARAFET

  • Opel, Experience Opel, Concept Cars, GT Concept, Excitement

    HEYECAN

  • Opel, Experience Opel, Concept Cars, GT Concept, Vision

    VİZYON

  • Opel, Experience Opel, Concept Cars, GT Concept, Future

    GELECEK

  • Opel, Experience Opel, Concept Cars, GT Concept, Future

    STİL

Dış Tasarım

DUYGULAR İÇİN TASARLANDI.

Avangart ve yalınlık yanlısı. Sadece en temel gerçekleriyle. Kapı kolları yok, yan aynalar yok, cam silecekleri yok. Opel GT Concept: saf sürüş tutkusunun yeni ifadesi.

KIRMIZI ÇİZGİLER ÇEKMEK.

Çarpıcı kırmızı tasarım öğeleri Opel'in öncü ruhunu vurguluyor. Paten tekerleklerini andıran jantlar ile kırmızı ön lastikler. Gövdeyi ayıran ve oranlayan karakteristik kırmızı çizgi. Hayatının sürüşüne hazır.

GELECEĞE DÖNÜŞ.

Uzun kaput, olmayan bagaj kapağı, arka ortada çift egzoz borusu ve model ismi 1965 yılının Experimental GT'sine gönderme yapıyor. Ayrıca Opel GT Concept retro tasarım öğesi barındırmıyor.

GERÇEK BİR SPOR OTOMOBİL.

Önden motorlu, arkadan itişli ve turbolu. Alçak ve dengeli ağırlık merkezi sportif bir sürüş ve olağanüstü viraj kabiliyeti kazandırıyor.

GT CONCEPT'İN İÇİNDE.

Tavandaki touchpad'e dokunarak elektrikli kapılar sonuna kadar açılacak. İçerisiyse sürprizlerle dolu. Sürücü koltuğu ve arka görüş ekranları kırmızı renkte.
  • DUYGULAR İÇİN TASARLANDI.

    Avangart ve yalınlık yanlısı. Sadece en temel gerçekleriyle. Kapı kolları yok, yan aynalar yok, cam silecekleri yok. Opel GT Concept: saf sürüş tutkusunun yeni ifadesi.
  • Opel, Experience Opel, Concept Cars, GT Concept, Exterior

    KIRMIZI ÇİZGİLER ÇEKMEK.

    Çarpıcı kırmızı tasarım öğeleri Opel'in öncü ruhunu vurguluyor. Paten tekerleklerini andıran jantlar ile kırmızı ön lastikler. Gövdeyi ayıran ve oranlayan karakteristik kırmızı çizgi. Hayatının sürüşüne hazır.
  • Opel, Experience Opel, Concept Cars, GT Concept, Exterior

    GELECEĞE DÖNÜŞ.

    Uzun kaput, olmayan bagaj kapağı, arka ortada çift egzoz borusu ve model ismi 1965 yılının Experimental GT'sine gönderme yapıyor. Ayrıca Opel GT Concept retro tasarım öğesi barındırmıyor.
  • Opel, Experience Opel, Concept Cars, GT Concept, Exterior

    GERÇEK BİR SPOR OTOMOBİL.

    Önden motorlu, arkadan itişli ve turbolu. Alçak ve dengeli ağırlık merkezi sportif bir sürüş ve olağanüstü viraj kabiliyeti kazandırıyor.
  • Opel, Experience Opel, Concept Cars, GT Concept, Exterior

    GT CONCEPT'İN İÇİNDE.

    Tavandaki touchpad'e dokunarak elektrikli kapılar sonuna kadar açılacak. İçerisiyse sürprizlerle dolu. Sürücü koltuğu ve arka görüş ekranları kırmızı renkte.

İç Tasarım

SAF SÜRÜŞ HEYECANI.

Opel GT Concept'in sizi ve tüm duyularınızı güçlendirmesine fırsat verin. Burada bir spor otomobilin iç tasarımından çok daha fazlası var. Burada, insan ve makineyi bir araya getirecek, geleceğin arayüzü sunuluyor.

PÜR DİKKAT.

GT Concept'in içindeki mutlak zarafet ve ambiyansı hissedin. Sade alüminyum detaylar ile birleşen heykelsi hafiflik gelecek bir çağın habercisi.

MAKİNE İLE TEK OLMAK.

Kendinizi bütünsel arayüze bağlayın ve GT Concept'in sizi öğrenmesine fırsat verin.

KORUYUCU MELEĞİNİZ.

GT Concept'in bir dizi dış kameralardan oluşan altıncı hissi, koruyucu meleğiniz olacak.

EN İNCE DETAYLARA KADAR.

Opel GT Concept'in dikkat çeken kırmızı lastikleri, kırmızı renkli emniyet kemerlerine de yansıtılıyor. Duygular için tasarım, hareket halindeki sanata dönüşüyor.
  • SAF
    SÜRÜŞ HEYECANI.

    Opel GT Concept'in sizi ve tüm duyularınızı güçlendirmesine fırsat verin. Burada bir spor otomobilin iç tasarımından çok daha fazlası var. Burada, insan ve makineyi bir araya getirecek, geleceğin arayüzü sunuluyor.
  • Opel, Experience Opel, Concept Cars, GT Concept, Interior

    PÜR DİKKAT.

    GT Concept'in içindeki mutlak zarafet ve ambiyansı hissedin. Sade alüminyum detaylar ile birleşen heykelsi hafiflik gelecek bir çağın habercisi.
  • Opel, Experience Opel, Concept Cars, GT Concept, Interior

    MAKİNE İLE
    TEK OLMAK.

    Kendinizi bütünsel arayüze bağlayın ve GT Concept'in sizi öğrenmesine fırsat verin.
  • Opel, Experience Opel, Concept Cars, GT Concept, Interior

    KORUYUCU
    MELEĞİNİZ.

    GT Concept'in bir dizi dış kameralardan oluşan altıncı hissi, koruyucu meleğiniz olacak.
  • Opel, Experience Opel, Concept Cars, GT Concept, Interior

    EN İNCE
    DETAYLARA KADAR.

    Opel GT Concept'in dikkat çeken kırmızı lastikleri, kırmızı renkli emniyet kemerlerine de yansıtılıyor. Duygular için tasarım, hareket halindeki sanata dönüşüyor.

GT 1965.

DENEYSEL GT.

Vizyon

 

1965 yılında Frankfurt Uluslararası Otomobil Fuarı'nda gösterilen GT Experimental öylesine beğenildi ki sadece 3 yıl içinde bu konsept gerçekliğe dönüştü. Seri üretime giren Avrupalı ilk konsept otomobildi. Otomobil endüstrisi için bir rol model niteliği taşıyordu.

DETAYLAR KÜÇÜLT

DENEYSEL GT.

Teknoloji

 

Opel, tamamen kendi tasarım tesislerinde yaratılan bir konsept otomobilin yenilikçi gücünü gösteren ilk otomobil üreticisiydi. O zaman GT'yi tasarlayan Ernard Schnell, GT'yi şu şekilde ifade ediyor: "Hayranlık uyandıran tasarımı bir yana bu spor otomobil, ilk olarak gelişmiş aerodinamiğiyle insanları etkilemek için tasarlanmıştı." Ön farlar bile hava direncini azaltmak için gizlenmişti.

DETAYLAR KÜÇÜLT

DENEYSEL GT.

Dış Tasarım

 

O zamanın Corvette'lerinde yansıtılan tasarımlarda görülen, sıklıkla kola şişesi tasarımı olarak bilinen yeni bir tasarım stilini izliyordu. Açılabilir ön farlara sahip şık ön tasarımı, kapı bölümünde inceltilen bölmelerin, keskin bir şekilde ayrılan köşelere ve yuvarlak arka farlara akışı, Experimental GT'nin anahtar tasarım karakterlerini oluşturuyordu.

DETAYLAR KÜÇÜLT

DENEYSEL GT.

İç Tasarım

 

Kokpiti, garip bir şekilde havadar ve işlevseldi. Tam bir gösterge grubu, etkileyici bir gösterge paneli üzerinde açma/kapama tuşlarıyla, etkileyici bir direksiyon simidi ve kısa vites topuzuyla vurgulanıyordu. Koltukların arkasında, sadece kapılardan erişilebilen bir parsel raf bulunuyordu. Bu parselin arkasında katlanabilir bir panel, bünyesinde yedek lastik ve lastik değiştirme ekipmanını bulunduruyordu.

DETAYLAR KÜÇÜLT
  • VİZYON

    DENEYSEL GT.

    Vizyon

     

    1965 yılında Frankfurt Uluslararası Otomobil Fuarı'nda gösterilen GT Experimental öylesine beğenildi ki sadece 3 yıl içinde bu konsept gerçekliğe dönüştü. Seri üretime giren Avrupalı ilk konsept otomobildi. Otomobil endüstrisi için bir rol model niteliği taşıyordu.

  • Opel, Experience Opel, Concept Cars, GT Concept, GT 1965

    TEKNOLOJİ

    DENEYSEL GT.

    Teknoloji

     

    Opel, tamamen kendi tasarım tesislerinde yaratılan bir konsept otomobilin yenilikçi gücünü gösteren ilk otomobil üreticisiydi. O zaman GT'yi tasarlayan Ernard Schnell, GT'yi şu şekilde ifade ediyor: "Hayranlık uyandıran tasarımı bir yana bu spor otomobil, ilk olarak gelişmiş aerodinamiğiyle insanları etkilemek için tasarlanmıştı." Ön farlar bile hava direncini azaltmak için gizlenmişti.

  • Opel, Experience Opel, Concept Cars, GT Concept, GT 1965

    DIŞ TASARIM

    DENEYSEL GT.

    Dış Tasarım

     


    O zamanın Corvette'lerinde yansıtılan tasarımlarda görülen, sıklıkla kola şişesi tasarımı olarak bilinen yeni bir tasarım stilini izliyordu. Açılabilir ön farlara sahip şık ön tasarımı, kapı bölümünde inceltilen bölmelerin, keskin bir şekilde ayrılan köşelere ve yuvarlak arka farlara akışı, Experimental GT'nin anahtar tasarım karakterlerini oluşturuyordu.

  • Opel, Experience Opel, Concept Cars, GT Concept, GT 1965

    İÇ TASARIM

    DENEYSEL GT.

    İç Tasarım

     


    Kokpiti, garip bir şekilde havadar ve işlevseldi. Tam bir gösterge grubu, etkileyici bir gösterge paneli üzerinde açma/kapama tuşlarıyla, etkileyici bir direksiyon simidi ve kısa vites topuzuyla vurgulanıyordu. Koltukların arkasında, sadece kapılardan erişilebilen bir parsel raf bulunuyordu. Bu parselin arkasında katlanabilir bir panel, bünyesinde yedek lastik ve lastik değiştirme ekipmanını bulunduruyordu.

GT 1975

OPEL GT2

Vizyon

 

1975 yılında Opel GT2, Uluslararası Frankfurt Otomobil Fuarı’nda kama şekli ve kayar kapılarıyla ziyaretçileri kendine hayran bıraktı. Yakıt tüketimi, güvenlik, iç alan ve aerodinamik konularında daha fazla verimlilik sunan yeni ve akılcı bir konsept araç akımını tanıtıyordu.

DETAYLAR KÜÇÜLT

OPEL GT2

Teknoloji

 

Opel GT2'nin aerodinamik olarak geliştirilmiş tasarımı düşük yakıt tüketimi, en iyi sürüş performansı ve konforu garanti ediyordu. 0.326'lık sürtünme katsayısı ile aerodinamik olarak zaten oldukça gelişmiş Experimental GT'den %16 daha aerodinamikti.

OPEL GT2

Dış Tasarım

 

İlk bakışta bu şık kama formu ve daha geride konumlandırılan ön farlar, ona fütüristik bir izlenim kazandırıyordu. Ancak fuarda en çok ilgi çeken noktasıyla gözle görülür rayları olmayan ve kayarak açılan kapılardı. Açılma mekanizması, yan ayna yuvasında bulunuyordu.

OPEL GT2

İç Tasarım

 

İç tasarım da zamanının ötesindeydi. Çanak koltuklar, tekil plastik köpük bileşenlerden yapılmıştı. Kokpit dijtal göstergelerin bulunduğu değişken modüllerden oluşuyordu ve bir yol bilgisayarı bulunuyordu. GT2 ile Opel tasarımcıları, günümüzde kullandığımız otomobillerin geleceğini görmüştü.

  • VİZYON

    OPEL GT2

    Vizyon

     


    1975 yılında Opel GT2, Uluslararası Frankfurt Otomobil Fuarı’nda kama şekli ve kayar kapılarıyla ziyaretçileri kendine hayran bıraktı. Yakıt tüketimi, güvenlik, iç alan ve aerodinamik konularında daha fazla verimlilik sunan yeni ve akılcı bir konsept araç akımını tanıtıyordu.

  • Opel, Experience Opel, Concept Cars, GT Concept, GT 1975

    TEKNOLOJİ

    OPEL GT2

    Teknoloji

     


    Opel GT2'nin aerodinamik olarak geliştirilmiş tasarımı düşük yakıt tüketimi, en iyi sürüş performansı ve konforu garanti ediyordu. 0.326'lık sürtünme katsayısı ile aerodinamik olarak zaten oldukça gelişmiş Experimental GT'den %16 daha aerodinamikti.

  • Opel, Experience Opel, Concept Cars, GT Concept, GT 1975

    DIŞ TASARIM

    OPEL GT2

    Dış Tasarım

     


    İlk bakışta bu şık kama formu ve daha geride konumlandırılan ön farlar, ona fütüristik bir izlenim kazandırıyordu. Ancak fuarda en çok ilgi çeken noktasıyla gözle görülür rayları olmayan ve kayarak açılan kapılardı. Açılma mekanizması, yan ayna yuvasında bulunuyordu.

  • Opel, Experience Opel, Concept Cars, GT Concept, GT 1975

    İÇ TASARIM

    OPEL GT2

    İç Tasarım

     


    İç tasarım da zamanının ötesindeydi. Çanak koltuklar, tekil plastik köpük bileşenlerden yapılmıştı. Kokpit dijtal göstergelerin bulunduğu değişken modüllerden oluşuyordu ve bir yol bilgisayarı bulunuyordu. GT2 ile Opel tasarımcıları, günümüzde kullandığımız otomobillerin geleceğini görmüştü.