Contents inside this Tab Collection are only authorable inside of this page.

The 'Tab' component contains necessary configuration for each tab on this page, you must add this component first for a tab that you want available to a Tabbed Navigation component.

Tab Settings

Field Value
General
Active Tab True
Anchor ID tab-01-hizmet-kalitesi
Title Hizmet Kalitesi
Pretext
Icon to Display
  • Opel Filo Kiralama hizmetinde, tüm araçlar sadece Yetkili Servis güvencesi ve Orijinal Yedek Parça ile bakım & onarım ve hasar hizmeti almaktadır.
  • Opel Filo Kiralama, yaygın Opel Bayi teşkilatı ve eğitimli uzman personeli ile müşteri ihtiyaçlarını beklentilerin üzerinde karşılayan kaliteli bir hizmet altyapısı kurmuş ve yüksek müşteri memnuniyeti yaratmıştır.

Tab Settings

Field Value
General
Active Tab True
Anchor ID tab-02-danismanlik-hizmeti
Title Danışmanlık Hizmeti
Pretext
Icon to Display
  • Opel Filo Kiralama, Opel markasına özel yüksek kaliteli danışmanlık hizmeti ve 60 yılı aşkın operasyonel kiralama tecrübesi ile size en uygun ürünü ve kapsamı sunmaktadır.
  • Dünya çapında Bir Milyon üzerindeki operasyonel kiralama filosunun getirdiği profesyonellik ve tecrübe ile Türkiye' nin her noktasında, kesintisiz, güvenilir, hızlı ve kaliteli hizmet Opel Filo Kiralama’ da sunulmaktadır.

Tab Settings

Field Value
General
Active Tab True
Anchor ID tab-03-filo-kiralama-hizmetleri
Title Filo Kiralama Hizmetleri
Pretext
Icon to Display

Opel Filo Kiralama Hizmetleri

Opel Filo Kiralama, sorunsuz kullanım tecrübesi yaşamanız için en ince detayına kadar düşünülmüş bir hizmet paketini kullanıcılarına kesintisiz olarak sunmaktadır.

Bakım & Onarım

Opel Filo Kiralama programında, Opel’ in öngördüğü bakım programları takip edilmekte ve uygulanmaktadır. Opel Yetkili Servislerinin sunduğu yüksek kaliteli müşteri hizmeti ile mükemmel bakım onarım tecrübesi yaşamanız ve yaygın Opel Yetkili Servis ağı ile zamandan tasarruf etmeniz sağlanır.

 

Yol Yardım Hizmeti

Opel Filo Kiralama, kullanıcılarına araç çekme ve kurtarma, hastalanma veya yaralanma durumunda yedek sürücü sağlama, aracın emanet ve muhafaza hizmetini ücretsiz olarak sunmaktadır.

Türkiye’ nin her yerinden, 7 gün 24 saat bize ulaşabilirsiniz.

OPEL FİLO KİRALAMA YOL YARDIM: (0216) 538 10 30

 

Sigorta & Risk Yönetimi

Opel Filo Kiralama programı kapsamında, araç ile ilgili tüm sigorta işlemleri yürütülmekte ve geniş kapsamlı bir sigorta hizmeti aşağıdaki seçenekler ile sunulur.

  • Geniş teminatlı kasko sigortası
  • 3. şahıslara karşı mali sorumluluk sigortaları (Trafik ve İMM sigortası)
  • Sürücü ve/veya yolcular için ferdi kaza sigortası

 

Lastik Yönetimi

Opel Filo Kiralama lastik yönetimi kapsamında, güvenli bir sürüş için kira süresi boyunca araçların dört mevsim lastikleri kullanım ömrü tamamlandıktan sonra (3 mm lastik diş derinliği) ücretsiz olarak değiştirilir.

 

Kış Lastik Değişimi (opsiyonel)

Müşterinin ihtiyacına göre kış lastik değişim kapsamı seçilmesi durumunda, ücretsiz olarak verilen lastiklerin, yazlıktan kışlığa ve kışlıktan yazlığa değişim hizmeti de ücretsiz olarak sağlanır.

 

İkame Araç Hizmeti (opsiyonel)

Müşterinin ihtiyacına göre ikame araç hizmeti kapsamı seçilmesi durumunda, herhangi bir kaza veya arıza halinde, Türkiye’nin neresinde olursa olsun geçici bir araç temin edilecektir. Böylece aracınız tekrar kullanma hazır olana kadar tarafınıza tahsis edilmiş olan geçici aracı kullanabilecek ve iş gücü kaybı yaşamayacaksınız.

 

Yakıt Yönetim Hizmeti (opsiyonel)

Müşterinin ihtiyacına göre yakıt yönetim hizmet kapsamı seçilmesi durumunda, Opel Filo Kiralama, alınan yakıtların otomatik sistemle ödenmesini temin etme imkanına sahiptir. Araç üzerinde doğrudan ödeme sisteminin kurulumu, müşterinin yakıt masraflarından indirim almasını sağlamaktadır.

 

Araç Takip Sistemi (opsiyonel)

Müşterinin ihtiyacına göre araç takip sistemi hizmet kapsamı seçilmesi durumunda, Opel Filo Kiralama konusunda uzman bir şirket tarafından uygulanacak izleme sistemini araç ile sunma imkanına sahiptir.

Bu hizmet kapsamında, İzleme Sistemi vasıtası ile her bir aracı takip etme ve verimliliğini ölçümleme imkanına sahip olursunuz.

Araca sistemin kurulmasına ek olarak, müşterinin izleme sistemine serbest erişimi olmaktadır.

 

Raporlama Yönetimi

Opel Filo Kiralama, müşteri ihtiyaçlarına paralel olarak internet üzerinden kullanılabilen bir raporlama sistemi geliştirmiştir. Raporlama sistemi aşağıdaki detayları kapsamaktadır:

  • Kullanıcı ve araç detayları
  • Km limitleri ve sözleşme detayları
  • Hizmetlerimiz ve yapılan masrafların detayı
  • Aracınızın toplam kullanım maliyeti

 

Araç Politikası Belirleme

Araç politikası belirlemek firmalar için zorlu bir operasyondur. Bu kapsamda bazı parametrelerin özenle değerlendirilmesi gerekmektedir.

  • Opel modellerinin teknik özellik ve donanımları
  • Firmadaki pozisyonlara göre araçların belirlenmesi
  • Otomotiv sektöründeki değişimler ve yeni trendler

Opel Yetkili Satıcıları, bu konuda sizlere danışmanlık hizmeti vermekten memnuniyet duyacaktır.


Tab Settings

Field Value
General
Active Tab True
Anchor ID tab-04-7-adimda-kiralama
Title 7 Adımda Kiralama
Pretext
Icon to Display

7 Adımda "Opel Filo Kiralama"

  • Şirketinizin yapısına en uygun araçlar ve kiralama hizmet kapsamı ve süresi belirlenir.
  • Kiralama sözleşmesinin imzalanması sonrası, belirlenen araçlar temin edilir ve plaka ruhsat, sigorta işlemleri yapılır. Araçlar yangın söndürücü ve ilk yardım paketi gibi gerekli ekipmanlar ile eksiksiz duruma getirilir.
  • Araçlar, tercihiniz doğrultusunda belirlenen bölgelerdeki Yetkili Opel Satıcıları vasıtası ile eksiksiz ve kusursuz olarak yetkili elemanlarınıza teslim edilir.
  • Araç mülkiyeti ile ilgili tüm riskler, yasal ve vergisel yükümlülükler "Opel Filo Kiralama" tarafından alınır ve sözleşme süresince takip edilir.
  • Araçların tüm periyodik bakımları ve onarımları Yetkili Opel Servislerinde Orijinal Opel Yedek Parçaları kullanılarak gerçekleştirilir. Hasar yönetimi, lastik değişimi & ikame araç gibi tüm hizmetler 7/24 hizmet veren Müşteri Hizmetleri tarafından koordine edilir.
  • Araçların kira bedelleri, belirlenmiş tutar karşılığı tek bir fatura olarak şirketinize gönderilir.
  • Kira dönemi sona erdiğinde araç, Yetkili Opel Satıcısına iade edilir.

 

Sonuç

Araç filonuzun tüm ihtiyaçları Opel güvencesi altında yüksek kalite hizmetiyle karşılanacak ve kendi işinize odaklanma rahatlığını yaşayacaksınız.


Tab Settings

Field Value
General
Active Tab True
Anchor ID tab-05-sikca-sorulan-sorular
Title Sıkça Sorulan Sorular
Pretext
Icon to Display

En az kaç araç kiralamak gerekir?

Opel Filo Kiralama' dan, şirketiniz ihtiyacına göre minimum 1 adet bile olsa araç kiralayabilirsiniz.

 

 

Ne tür araçlar kiralanabilir?

Opel Filo Kiralama' dan, filo ihtiyacınıza uygun tüm Opel binek araçları kiralanabilir.

 

 

Minimum kiralama süresi nedir?

Opel Filo Kiralama teklifleri minimum 12 ay olmak üzere 48 aya kadar verilmektedir.

 

 

Kiralanan araçları 3. şahıslar kullanabilir mi?

Kiralanan araçları 3. şahıslar kullanamaz. Ancak, şirketin bordrosunda kayıtlı her çalışan kiralanan aracı kullanabilir.

 

 

Kiralama için hangi evraklar gereklidir?

Vergi levhası, Ticaret sicil gazetesi fotokopisi, Faaliyet belgesi, Bilanço (Gelir Tablosu), İmza sirküleri (beyannamesi)

 

 

Sigorta hangi riskleri kapsamaktadır?

Opel Filo Kiralama, trafik kanununda yer aldığı şekilde ve müşterilerin istekleri doğrultusunda sigortalama işlemlerini yapar. Kanun gereği yaptırılması zorunlu sigorta kapsamında olan Trafik Sigortası, kullanılan aracı koruma altına alan Hasar Sorumluluk (Kasko) ve limitleri artırılmış ihtiyari mesuliyet sigortaları "Opel Filo Kiralama" tarafından yaptırılmaktadır.

 

 

Kaza veya çalınma durumunda ne yapılmalıdır?

Herhangi bir kaza veya aracın çalınması durumunda, aracın yeri değiştirilmeden en yakın Polis veya Jandarma karakoluna başvurularak kaza, hırsızlık ve alkol tespiti raporları alınmalıdır. Aksi halde satın alınan tüm sigortalar geçersiz sayılarak meydana gelen her türlü zarar, 3. şahıslara verilen maddi ve manevi kayıpları da içermek üzere kiracıdan tahsil edilir.

 

 

Araca ait zorunlu vergi ve diğer yükümlülükler kime aittir?

Kiralanan araçla ilgili her türlü periyodik bakım, kaza sonrası oluşan onarım masrafları, vergisel tüm yükümlülükler Opel Filo Kiralama tarafından karşılanmaktadır. Ayrıca, trafik sigortası, ihtiyari mali mesuliyet sigortası, kasko, lastik değişimi gibi giderler de aylık kiralama bedeline dâhildir.

 

 

Trafik cezaları kime aittir?

Trafik yasalarına uyulmamasından doğacak her türlü sorumluluk ve maddi ceza kiracıya aittir. Araçların herhangi bir nedenle resmi veya yerel makamlar tarafından tutulması nedeni ile geçecek zaman, sözleşme süresi içerisinde kabul edilir.

 

 

Kiralama fiyatı nasıl hesaplanır?

Aylık ödemeler seçtiğiniz araç modeli ve hizmet süresi ve kapsamına bağlı olarak hesaplanır.

 

 

Ödemeler hangi para birimi ile yapılmaktadır?

Kiralama sözleşmeleri kiralama süresi boyunca sabit ödemeli TL ya da EURO bazında yapılmaktadır. Döviz bazlı imzalanan sözleşmelerde, ödemeler ile ilgili TCMB döviz satış kuru referans alınarak TL olarak faturalandırılır.

 

 

Neden döviz fiyatı ile kıyaslanınca TL fiyatı daha yüksek?

Döviz borçlanma maliyetleri daha düşüktür. Ancak kur riskine girmek istemezsiniz TL olarak sabit ödeme seçeneği daima daha güvenlidir.

 

 

Kiralık araçlar için yol yardımı alınabilir mi?

Opel Yol Yardım hizmetleri ve Opel Filo Kiralama' nın 7/24 saat hizmet veren Müşteri Hizmetleri her zaman yardımınıza hazırdır.

 

 

Araç arızası durumunda ne yapılmalıdır?

Opel Filo Kiralama' nın 7/24 saat hizmet veren Müşteri Hizmetleri ile temasa geçilmelidir. Müşteri hizmetleri en kısa sürede en uygun çözümü kullanıcıya sunacaktır.

 

 

Kiralanan araçlara Türkiye'nin her yerinde servis alınabilir mi?

Türkiye'de Yetkili Servislerin bulunduğu her yerden bu hizmet alınabilir.

 

 

Kiralanan araçları bakıma kim götürecek? Randevu kim tarafından alınmaktadır?

Kiralanan aracı, Yetkili Servise götürmek kiracı firmanın sorumluluğundadır. Bu yüzden ilgili randevuları almak da kiracı sorumluluğunda bulunmaktadır.

 

 

Araç serviste uzun süreli kalırsa ya da herhangi bir nedenle (gasp-çalıntı-kaza) araç ihtiyacı nasıl karşılanır?

İkame araç hizmetini talep etmeniz durumunda, İstanbul ve Ankara’da 24 saati geçen, diğer il ve ilçelerde ise 48 saati geçen bakım/onarım ihtiyaçlarında, iş sürekliliğinizi devam ettirmeniz için muadil araç temin edilmektedir.

 

 

Lastik değişimleri kaç km. de olmaktadır?

Lastikler, kullanım ömrünü tamamladıktan sonra (3 mm lastik diş derinliği) ücretsiz olarak değiştirilmektedir.

 

 

Kış lastiği alma imkanı var mıdır?

Hizmet kapsamını genişleterek kış lastiği hizmetinden yararlanabilirsiniz.

 

 

Kiralanan araçlara giydirme ya da logo uygulaması yapılabilir mi?

Logo uygulama ve giydirme işlemlerini önceden ruhsata işlenmesi gerekmektedir. Bu prosedürü takiben kiralanan araçlar trafiğe sorunsuz olarak çıkabilir.

 

 

Kiralanan araçlar yurtdışına çıkarılabilir mi?

Kiralanan araçlar yurt dışına çıkartılamaz.

 

 

Araçlar kiralama süresinden önce iade edilebilir mi?

Kiralama süresi dolmadan araçların iadesi durumunda, sözleşmede yaralan cezai şartlara uygun olarak işlem yapılmaktadır.